مصاحبه آرشیو خبر ها
برای پیروزی بازی کردیم

برای پیروزی بازی کردیم

جانلوئیجی بوفون دروازه بان و کاپیتان یوونتوس که در این فصل برای نخستین بار دروازه خود را بازشده دید در پایان بازی با اتلتیکو مادرید و شکست در برابر این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

" در این بازی ها جزئیات کوچک مشخص کننده خواهند بود و ما شکست خوردیم . ما در برابر تیم پرتلاش بازی کردیم ، تا پیش از این هم گلی دریافت نکرده بودیم اما نتوانستیم موفق شویم "

" فکر نمی کنم بد بودیم اما از آنچه که اتفاق افتاد هم نمی توانیم خوشحال باشیم ، حتی با دانستن اینکه اتلتیکو در زمین خود چه کارهای بزرگی انجام داده "

61% مالکیت توپ داشتید اما شوتی به سمت دروازه نزدید ، فکر نمی کنید می توانستید جسورانه تر بازی کنید ؟

" با توجه به آنچه که در پایان اتفاق بله . اما گاهی احتمال خطر وجود دارد و ما امشب در برابر یکی از بهترین تیم های اروپا بازی کردیم "

" آن ها جمع و جور و با برنامه بازی کردن و در دفاع جمع بازی می کردند . اتلتیکو فشار زیادی برای پیروزی آورد و در انتها بازی را از جریان انداخت "

" ما می توانستیم جسورانه تر بازی کنیم اما زمانی که 15 دقیقه به انتها مانده بود نتیجه خوبی بود و آن نوع بازی روش خوبی برای ادامه بازی بود "

" فکر می کنم که عملکرد خوبی داشتیم تا پیش از گل اما پس از آن همه چیز سخت شد . ما زمان زیادی هم برای ادامه دادن و به تساوی کشاندن بازی نداشتیم "

گویا یوونتوس شخصیت یک تیم بزرگ در بازی های اروپایی را ندارد ..

" اینگونه نیست ، ما در این بازی خوب بودیم و توانستیم در زمین اتلتیکو با مالکیت زیادی بازی را کنترل کنیم اما در یک لحظه همه چیز عوض شد . ضمنا ما در سال اول حضور در لیگ قهرمانان در برابر بایرن شکست خوردیم ، تیمی که قهرمان این رقابت ها شد "

" امروز بازی پرفشاری را دیدیم و حریف با توجه به ویژگی هایی که داشت بازی درگیرانه ای را انجام داد . در این شرایط پیروزی سخت است اما ما برای آن تلاش کردیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: